Voor de zending gebruiken wij de service van Bpost. Let op, bestellingen die geplaatst zijn net voor het weekend zijn iets langer onderweg. Er wordt momenteel enkel geleverd in België. Bij ons kun je het volgende verwachten:
- Een kwalitatief product
- Bestellingen worden minimum 2 keer per week verzonden.
Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen ? Neem dan contact met ons op via info@beezoe.be.
Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Daarin staat een trackingcode waarmee je de bestelling kan volgen op Bpost.be. Heb je nog geen e-mail ontvangen ? Geen stress, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via info@beezoe.be.
Andere belangrijke informatie:
Beezoe.be levert voorlopig alleen in België.
Verkeerd verzendadres ingevuld ?
Geen probleem. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@beezoe.be. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt.
Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen.
Bestelling wijzigen of annuleren ?
Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzender. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan een e-mail naar info@beezoe.be.
Retourneren kan natuurlijk wel
Niet goed ? Stuur ons een e-mail binnen 30 dagen na aankoop. We verwijzen je naar onze algemene voorwaarden voor alle details. Je staat uiteraard in voor de verzendkosten.
Is het product niet gebruikt en niet beschadigd ? Stop het weer in de meegeleverde verpakking (of een andere stevige verpakking) en retourneer het naar:
Beezoe
Nederweg 34A
9521 Letterhoutem